Klik hier om de algemene voorwaarden van Bestpool te bekijken.

VERZENDKOSTEN
Bij Saunashop kun je op 2 verschillende manieren je bestelling betalen. In de regel wordt de bestelling verzonden onder vooruit-betaling ( via ideal of bank overschrijving) Wij versturen de producten pas op het moment dat wij de betaling hebben ontvangen. Bestellingen met een orderwaarde boven € 150,- zullen gratis aan huis worden geleverd. Het kan echter voorkomen, door afmeting en gewicht, dat er extra transportkosten in rekening worden gebracht. Je wordt na het doorvoeren van je order, z.s.m. per email geïnformeerd over de hoogte van het bijkomende bedrag.

AFHALEN
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen je producten af te halen in onze showroom te Leuvenheim.

GARANTIE

De garantie die Bestpool geeft op haar producten, is dezelfde garantie die de leveranciers van de desbetreffende producten, onderdelen en materialen aan Bestpool verstrekken. Op occasions, oftewel tweedehands producten wordt,tenzij anders aangegeven, geen garantie verstrekt.Garantie wordt verleend nadat alle openstaande facturen zijn voldaan en aan alle andere verplichtingen is voldaan door consument. Suncenter Leuvenheim zal binnen de garantieperiode zoveel mogelijk proberen omgebreken kosteloos te herstellen door middel van het opnieuw leveren of herstellen van de zaken die ernstige tekortkomingen vertonen. Garantie wordt niet verstrekt op gebreken die het gevolg zijn van onvoldoende c.q. onoordeelkundig onderhoud, zelf aangebrachte verandering zonder toestemming van Bestpool, normale slijtage of gebreken dan wel onjuist gebruik.De consument kan alleen aanspraak maken op garantie indien hij/zij Bestpool Leuvenheim:

  • Direct schriftelijk, telefonisch of per e-mail van de geconstateerde gebreken op de hoogte stelt
  • Aannemelijk maakt dat de gebreken gevolg zijn van de minder goede hoedanigheid of gebrekkige uitvoering van het geleverde product dan wel het rechtstreekse gevolg zijn van een verwijtbare fout van Suncenter
  • Alle medewerking verleend om de gebreken binnen een redelijke termijn te verhelpen.
  • Gebrekkige en vervangen onderdelen worden eigendom van Suncenter Leuvenheim.

BESCHADIGDE ARTIKELEN
Alle gekochte artikelen dienen zelf door de klant gecontroleerd te worden op beschadigingen en eventuele tekortkomingen. Laden en lossen en transport is op eigen risico!

Kan ik telefonisch/ per mail reserveren?
Je kunt in principe alle producten telefonisch reserveren of bestellen, uitzonderingen daargelaten en wij reserveren nooit langer dan 1 week.

Mag ik artikelen ruilen of terugbrengen?
Ruilen mag (uitzonderingen daargelaten ) onder de volgende voorwaarden:

  • op vertoon van de originele aankoopbon
  • in originele, onbeschadigde verpakking
  • het artikel is ongebruikt
  • binnen 7 dagen
  • Ruilen tegen dezelfde artikelen is niet toegestaan
  • Wij geven geen contant geld retour
  • Artikelen of onderdelen die wij speciaal besteld hebben kunnen helaas niet geruild worden

Hoe kan ik bij Suncenter Leuvenheim in de winkel betalen?
U kunt bij ons met Ideal, Creditcard, Banktransfer, Maestro & bankcontact, neem contact met ons op als u een andere betalings methoden wilt gebruiken. In uitzonderlijke gevallen is het ook mogelijk om een factuur mee te krijgen en deze over te maken.

Onjuistheden van de website
We zijn allemaal mensen, en mensen maken fouten. Hoewel wij ons best doen om de site zo compleet mogelijk en kloppend te hebben kan het zijn dat er type of zet fouten gemaakt worden.
Zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat een zwembad robot op de site staat voor slechts 7,50 terwijl dit eigenlijk 750,00 zou moeten zijn.
Aangezien het duidelijk is (omdat u dit artikel nergens anders rond deze prijs kunt krijgen) dat dit een foutje op de website is zijn wij niet verplicht het artikel te leveren voor 7,50.
Natuurlijk nemen we bij zo’n kwestie contact met u op en zullen wij dit netjes oplossen. .